Тест на тему "Модернізм в живописі №1"
- модерністичний напрям в образотворчому мистецтві, насамперед, у живописі, що зародився на початку XX ст. у Франції і характеризується використанням підкреслено геометрізованних умовних форм, прагненням «роздрібнити» реальні об'єкти на стереометричні примітиви.
- вважається одним із найскладніших явищ сучасної культури, течія безпредметного мистецтва, яка повністю виключає ідейний зміст і образну форму, відходить від ілюзорно-предметного зображення та відмовляється від видимої реальності (абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків).
- Особливе значення в творчості художників цього напряму мали фантазії, марення, сновидіння. Вони з’єднували фантазію і реальність, мрії і спогади, прагнули по-новому поставити і вирішити головні питання буття людини, переробити світ і змінити життя.
- напрям у французькому живописі кінця XIX — початку XX ст. Назва закріпилася за групою художників, чиї полотна були представлені на осінньому салоні 1905 р. Картини залишали у глядача відчуття енергії і пристрасті, і французький критик Луї Восель назвав цих живописців дикими звірами (французькою Les fauves). Це було реакцією сучасників на «дику» виразність фарб. Так випадкове висловлювання закріпилося як назва всього напряму.
Натисни на цю кнопку щоб побачити правильну відповідь
Правильна відповідь виділена іншим кольором.
Якщо правильних відповідей декілька, то всі вони будуть виділені іншим кольором.
-
- модерністичний напрям в образотворчому мистецтві, насамперед, у живописі, що зародився на початку XX ст. у Франції і характеризується використанням підкреслено геометрізованних умовних форм, прагненням «роздрібнити» реальні об'єкти на стереометричні примітиви.
- вважається одним із найскладніших явищ сучасної культури, течія безпредметного мистецтва, яка повністю виключає ідейний зміст і образну форму, відходить від ілюзорно-предметного зображення та відмовляється від видимої реальності (абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків).
- Особливе значення в творчості художників цього напряму мали фантазії, марення, сновидіння. Вони з’єднували фантазію і реальність, мрії і спогади, прагнули по-новому поставити і вирішити головні питання буття людини, переробити світ і змінити життя.
- напрям у французькому живописі кінця XIX — початку XX ст. Назва закріпилася за групою художників, чиї полотна були представлені на осінньому салоні 1905 р. Картини залишали у глядача відчуття енергії і пристрасті, і французький критик Луї Восель назвав цих живописців дикими звірами (французькою Les fauves). Це було реакцією сучасників на «дику» виразність фарб. Так випадкове висловлювання закріпилося як назва всього напряму.