Тест на тему "Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика"
- Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".
- Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.
- Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.
- головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів.
Натисни на цю кнопку щоб побачити правильну відповідь
Правильна відповідь виділена іншим кольором.
Якщо правильних відповідей декілька, то всі вони будуть виділені іншим кольором.
-
- Переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання".
- Визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.
- Людина мислить знаками, образами, по які поняттями.
- головна книга компанії. Його відмінність від фірмового стилю полягає в тому, що фірмовий стиль призначений для споживача і покликаний виділити бренд з ряду конкурентів.