Тест на тему "Бренд. Брендинг. Створення логотипів"
- діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача
- комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
- управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей
- сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів.
Натисни на цю кнопку щоб побачити правильну відповідь
Правильна відповідь виділена іншим кольором.
Якщо правильних відповідей декілька, то всі вони будуть виділені іншим кольором.
-
- діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача
- комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.
- управлінська діяльність щодо формування, підтримки та розвитку бренда, спрямована на досягнення стратегічних цілей
- сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів.